1. Regulamin to podstwa:
a) Cel tego otóz regulaminu jest jeden - utrzymanie porządku na forum gildii. W żaden sposób nie ogranicza on swobody i suwerenności uzytkowników. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma uchronić użytkowników przed nie tolerancyjnym zachowaniem innych osób trzecich, korzystajacych z forum. b) Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana to przestrzegania umieszczonego tutaj regulaminu forum. Nieznajomość regulaminu NIE jest wytłumaczeniem w sytuacji jego łamania, nie przestrzegania zasad. c) Regulamin zaczyna obowiązywać tuż po jego publikacji na forum ogólnym, a wszelkie zmiany w nim zachodzące sa momentalnie wprowadzane w życie publiczne wszystkich użytkowników. d) Zaraz po zarejestrowaniu się na forum należy zapoznać się z regulaminem forum. Dokonujac rejestracji jestesmy zobowiazani do jego przestrzegania.
2. Ogólne zasady panujące na forum:
a) Zanim utworzysz temat upewnij się, że nikt inny wcześniej nie poruszał tego samego problemu. b) Pisząc wiadomości staraj się unikać błędów ortograficznych, które obniżają ogólny poziom forum. c) W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji. Gwarantuje to łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane. Nie akceptujemy tematów w stylu, w których przeważa liczba znaków interpunkcyjnych i emotikonek nad pisownią. d) Wszelkie spory niezwiązane bezpośrednio z toczoną dyskusją należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system prywatnych wiadomości. e) Każdy użytkownik powinien posiadać tylko jedno konto. f) Login używany na forum musi być zgodny z nickiem w Metin2, jest to warunek korzystania z tego forum. Prawdziwe dane z Metin2 ułatwiaja prace moderatorem oraz adminowi. g) Użytkownik jest zobowiązany do wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez moderatora np. poprawienie tematu, jego treści (Administrator lub Moderatorzy mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu upomnienia lub wydania instrukcji). h) Moderator posiada możliwość usuwania wiadomości lub przenoszenia do innych działów, jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość obniża ogólny poziom forum lub została napisana w sposób niezrozumiały (popełnienie licznych błędów ortograficznych).
3. Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
a) Pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum, oraz pisanie kilku postów jednego użytkownika, jeden pod drugim. W celu połaczenia postów prosimy korzystać z funkcji EDYTUJ. b) Pisanie wiadomości niewnoszących nic w dyskusjach np.: dziękuję sprawdzę jutro (dozwolone jest podziękowanie za pomoc - oznacza to zakończenie dyskusji i moderator może zamknąć temat). c) Pisanie postów niezwiązanych z tematem np. głupie pytania, docinki i uśmieszki. d) Notoryczne zakładanie nowych tematów oraz zakładanie tematów w niewłaściwym dziale forum. e) Prześladowanie, obrażanie, i używanie niecenzuralnych słów względem innych użytkowników forum np. za ortografię, lub brak wiedzy fachowej (uwagi tylko na PW).
4. Niejasności i spory:
a) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, można je wyrażać publicznie na forum bądź poprzez wysyłanie prywatnej wiadomości do moderatorów lub administratora. b) Jeżeli ktoś nie zgadza się z decyzjami i działaniami podejmowanymi przez moderatorów lub administratora forum, powinien skontaktować się bezpośrednio z osobą, co, do której poczynań ma zastrzeżenia.
5. Kary za nie przestrzeganie regulaminu:
a) Najczęstsza karą jest ostrzeżenie - 5 upomnień spowoduje zablokowanie użytkownika.
|